5個原因令減肥後迅速反彈

博客

減肥瘦身並唔係最難,而係要保持美好身段不再反彈先係最大難題,尤其是冬天過後因為天冷令食慾增加,因而攝取較多熱量,但往往缺乏運動,加上冬天身體冰冷減少燃燒脂肪,就著以上狀況,日本有一篇文章就得出肥胖人士都有共同習慣,指出如何從生活習慣著手,避免陷入肥胖反彈不斷循環嘅危機。

 

1)太夜食晚飯

現代人生活忙碌難免會太夜食晚餐或者有食宵夜習慣,假如進食時間太接近瞓覺時間,就會造成腸胃消化減慢,容易形成肥胖體質,所以想減肥的話,務必喺九點以後不進食,倘若非進食不可就一定要俾腸胃兩個小時嘅消化時間再去瞓覺,減少變胖機會。

【延伸閱讀】踢走冬日肚腩5步曲

 

2)房間太亂

研究指出當房間過於雜亂時,心裡會不由自主地產生壓力,壓力荷爾蒙嘅皮質醇就會增加 ,皮質醇分泌過盛的話,令血糖値上升,抑制免疫系統,造成精神壓力丶食慾大增丶脂肪因而囤積。

【延伸閱讀】想瘦?必先戒掉5樣食物!

 

3)經常使用扶手電梯梯/升降機

基本上運動隨時隨地都可以做,但偏偏要搭電梯或扶手電梯而放棄行樓梯,雖然好似只係日常瑣碎事,但如果將可消耗嘅熱量累積起其實都非常可觀呢!

【延伸閱讀】5款最高卡路里港式甜品

 

4)早餐過多澱粉

現代人貪方便好多時早餐都會選擇麵包,雖然澱粉容易轉化成能量丶有飽足感,但當血糖值急升後急降,就會更易產生餓感。其實可以選擇米飯或全麥麵包等,以上食物比較難消化,可以幫助血糖穩定地上升及下降,不過市面上好多全麥麵包所含油脂都唔少,選購時要多加留意。

【延伸閱讀】女生拍拖愈久,只會增加自己的肥胖機會率 — 5大原因 解釋愈減愈胖的原因

 

5)經常逛超市

不少人都有逛超市習慣,此行為就正正為你增加體重。超市中商品每一個陳列細節都希望消費者增加購買商品嘅機會,有時候隨便逛逛都買走一大堆零食,買走當然會食,日積月累就會意外地攝取更多熱量。

【延伸閱讀】睡前5種拉筋法打造完美體態

 

只要日常生活中多運動,養成一個計算熱量嘅習慣,保持美好身段就並不困難了。