上機前5大舒適又時尚打扮

編輯推介

每次出國外逰前一晚必定有一個難題,究竟上機穿著咩服飾?如果大家都曾有面對同樣問題,就等經常飛來飛去嘅明星們話你知如何著得有型又舒適,令整趟旅程擁有美好嘅開始!

 

1)舒適洋裝搭配襪褲

一件式嘅洋裝再搭配黑絲襪,不但美觀可愛,而且輕鬆嘅穿搭效果,絕對唔會出現錯配機會。

【延伸閱讀】出席婚禮5大打扮小貼士

 

2)牛仔套裝加大膽唇色

瑞絲薇斯朋親身示範就算一身中性牛仔裝,只要塗上大膽色系嘅唇膏,整個亮點都集中於美麗動人嘅妝容上,增添不少女性魅力。

【延伸閱讀】韓妹分析今季必入5對波鞋及搭配貼士

 

3)素色披肩搭配夾克

裡面穿上較素色嘅外套夾克,當飛機上比較寒冷時,就可披上素色披肩,保暖又有型!

【延伸閱讀】統計5款男生最愛的女生造型

 

4)太陽眼鏡

太陽眼鏡功能實在太多,不但可以阻擋太陽光線,最重要喺長途飛行過程中,素顏或略顯憔悴時都可以用太陽眼鏡為你遮住一切。

【延伸閱讀】搭出春日氣息!5款「A字裙」穿搭法!

 

5)顏色鮮豔飾品

如果想學大明星們一樣光鮮亮麗,其實只要抓住重點,配上顏色鮮豔嘅單品,將焦點集中單品上,就可變得時尚有活力啦!

【延伸閱讀】今季大熱「Dad Sneakers」該怎樣搭配?

無論長途或短途機,都不可失禮,花小小時間為自己打造一個搶眼上機look,展開愉快嘅旅程!