統計5款男生最愛的女生造型

編輯推介

女士們想脫離單身一族?又想有更多追求者?注意外表打扮其實非常重要,但要吸引男生不一定要露肉顯性感,可以參考以下根據調查統計得出五款男生最鍾意嘅女生造型打扮,為自己轉換一個催旺桃花新形象呢!

 

1)Oversize衛衣

Oversize衛衣係韓國女生近年大熱穿著打扮之一,有點慵懶嘅味道,又不失簡約美,厚厚衛衣都令人有想抱著丶保護嘅感覺,難怪男生們鍾情於女生穿着Oversize衛衣呢!

【延伸閱讀】根據5大臉型找出合適鮑伯頭

 

2)樽領針織衫配窄牛仔褲

樽領衣服令上身顯瘦,而貼身牛仔褲完美展露下盤線條,歐美女生都非常鍾情於呢種打扮,雖然穿著不裸露,但有非常性感嘅效果,而且搭配涼鞋或者高跟鞋都非常適合,保守嘅女生可以一試。

【延伸閱讀】2018最新流行色「Baby Light」瞬間變成混血女神

 

3)貼身連身裙

貼身衣物可以突顯女性身形美態,將S身型表露無遺,相當吸睛。喺街上回頭率亦非常高,男生們都不自覺地會多看哩類穿著嘅女生。

【延伸閱讀】5種惹人愛的女友特質

 

4)短裙配及膝襪靴

短裙已經性感,如果再加上及膝襪靴就更添性感,露全腿雖然係好吸睛,但若隱若現嘅性感就更加吸引,露出大腿一小部分,引人入勝,比露肉少布穿著法更勝一籌。

 

 

5)制服

制服本身就足夠誘惑,校服就更顯青春洋溢,不過,已非中學生嘅你,好難再重新買校服啦!不妨嘗試穿著套裝打扮,亦可以有同樣效果呢!

 

學懂討男生歡喜嘅打扮,就可以隨時增加人緣感,相信單身女生可以好快脫離寂寞流星群啦!