有樣嘢香港人不怎麼pick up到

作‧文

作•文

呢個欄唔講政治或娛樂。偏偏,我最喜歡譏諷呢兩個世界裡面發生嘅事。

冇所謂,人生道理,融會貫通,並不是局限於任何一個界別。

我最近想好多嘅,係成功是否靠對某樣嘢學得專。

係,典型香港人想法。

係,其實我已經講過好多次。

上次,我串醫生,就係最佳代表。

點解要再講?因為實在受不了身邊有些蠢人的無知與井底之蛙之程度。

社交網絡發達,玩嘅idea日新月異,但有樣嘢香港人不怎麼pick up到 – 人物誌。

我自細就喜歡睇人物傳。某程度,我就係英雄主義。係,我最喜愛嘅電影類別,係 Marvels 嘅超級英雄電影系列。

呢個係健康嘅。當成個社會盲目崇拜一個偶像時,當然係危險至極;唔係個個民族可以像英國人一樣有智慧,喺邱吉爾打贏二次大戰後將他以投票趕下台。但個人有不同偶像對象學習時,就能更快更好地提升自己。

唔明點解,但我每次分享自己嘅偶像,而且大部分人係當代人物時,喺香港,其他人會冇咩反應。

Lord Neuberger 嘅威水史你聽過嗎?

「佢係邊個」

Hugh Grant 成名時嘅名言你聽過嗎?

「唔知」

我明我列舉嘅係英國人物,不過一個係香港終審法院非常任法官,另一個係國際電影明星,要知佢地嘢,以現今social media黎講,有咩咁難?

事實係,有咗social media,大家某程度只需睇自己有興趣嘅,無需睇闊啲,變得更故步自封。

於是,你就只懂得跟隨最in嘅時事潮流,人做咩你做咩,更加害怕唔合群,更加鄙視唔跟著主流社會嘅人。

咁我係咪叫大家要做自己、唔理別人睇法呢啲 cliche 爆嘅廢話?

No, I ask you to look to those who are successful, and learn how they got there. Simple.

你會發現,自己唔再係咁亂judge人。

 

文:林作