【中/大學生必睇】 點樣食財爺粒糖?

全城熱話

相信大家都知道2018-2019年度財政預算案已公布。全港中學生都關注是2019年考DSE唔洗錢,及持續進修基金(CEF)資助額,由一萬增加兩萬。好多人心思思,究竟點樣先可以食到呢兩粒財爺派嘅糖呢?

 

  1. DSE 唔夠五科合格,一定要報名

好多政府工及私營機構,都要求求職人士DSE有最少五科合格。特別是中文科或英文科一定要有Level 3。語文科唔合格,就等於考唔到公務員和紀律部隊。 當然,你計劃用1-2年再讀毅進課程,但不要忘記學費貴,課時又長。不如趁住呢個免費機會,考返個五科合格先。

【相關網站】遵理DSE課程

 

  1. JUPAS入學成績降,當年大學無緣者一定要報

係2012、2013 DSE年代,20分想入大學都難,現在20分可能有機會入三大。如果係當年錯過左大學夢嘅同學,可以趁呢次免費機會報名!考返個好成績,做個大學生!

 

  1. 想投身教育行業?公開考試一定要考多次!

考得好唔一定教得好,但成績唔好一定會俾人當你教得唔好。有意投身教育行業嘅您,不妨考多次DSE。如果係想教英文嘅,IELTS更加要考啦!CEF津貼增加到兩萬蚊,可以用嚟報讀IELTS補習課程,最高可以Claim到超過八成。

 

  1. 大學生必修IELTS應試課程

香港各大院校都建議學生畢業前要IELTS,部分學系更加是必須。一般香港僱主都看重IELTS,他們預期新入職的員工IELTS最少有7分。所以,你萬一IELTS不達標,輕則影響就業,重則defer畢業,就真係醜豬豬。在職人士想轉工?想升職?想加薪?英文能力亦要達到一定水平, 透過CEF報讀IELTS課程,自然可以食住粒糖,提升英文能力同埋考試成趣。

【相關網站】遵理IELTS支援及課程

 

好多人都嗌,財爺粒糖好難食到!其實,波叔係好有心思嘅,呢粒糖係留返有上進心嘅人食嘅!

 

(以上財政預算案資料來源: https://www.budget.gov.hk/)