郵輪旅遊5大冷知識

旅遊

大部分人都認為乘坐郵輪係另一種特別嘅旅行方式,都以為豪華遊輪應該係年長人士嘅專利,但近年短程嘅東南亞航線都發展得相當蓬勃!每年4至10月更係遊輪旅遊旺季,如果想體驗搭郵輪出國,你必須先了解清楚以下五個問題。

 

1)是否需要帶護照?

相信不少人都有同樣問題,雖然無通過機場海關,但畢竟出國就必須帶護照,如果目的地國家需持有入境簽證,就應該跟搭飛機一樣,出國前完成辦理簽證。

【延伸閱讀】飛機上買免税品5個小貼士

 

2)遊輪上有無網路?

海上可使用衛星網路,但不穩定且費用相當高,既然想旅遊放鬆,不如關掉網路好好享受,如果確切需要網路,可以考慮申請國際漫遊單日上網方案,到目的地就有網路可以使用。

【延伸閱讀】認識5個飛機上冷知識

 

3)行李有無限制?

主要視乎不同郵輪公司政策,而大部分遊輪都無重量限制,一般而言,遊輪行李公斤數目都比飛機上多,想要去日本搬電器嘅朋友坐遊輪就最適合啦!

【延伸閱讀】5招助你不再暈車浪!

 

4)遊輪上服務都免費?

主要餐廳及大部分設施都無需另外收費,少部份特殊餐廳丶表演丶酒水及艙房內礦泉水丶汽水都需要額外收費,Wifi都係額外付費。

【延伸閱讀】飛機餐知多少?

 

5)上船不能帶什麼?

搭船比搭飛機限制少,但仍有所限制,危險物品,例如刀丶利器及易燃物都不可攜帶,烈酒亦不能帶上船,不過都有部分船公司會容許旅客自帶一至兩瓶低酒精葡萄酒。部分人出國更習慣帶自己嘅電器用品,例如風筒丶電捲棒丶熨斗丶熱水壺等等,上述電器用品未必能夠喺船上使用,為安全理由,船公司可能會代為保管直至下船為止。

乘搭郵輪跟搭飛機一樣,都應該遵守船上規則,安全至上,做個負責任嘅旅客!