5種超典型駕駛態度

編輯推介

大部分駕駛人士都有自家一套開車習慣,甚至獨門行車癖好!其實除司機外,同車嘅朋友都會各自擁有不同習性,以下介紹五種超典型駕駛習慣及情況,或者你都會有所共鳴!

 

1)一直主導開車嘅乘客

遇到意見多多嘅乘客難免會令駕駛人士分心,有時話開太快,有時又話兜路,講東講西根本就係對駕駛者疲勞轟炸!

【延伸閱讀】旅行最怕遇到6種人

 

2)女生開車

路上偶爾會遇到開得異常緩慢,或者轉彎無打方向燈嘅車輛,甚至倒車撞到垃圾桶,遇到哩類型令人摸不清嘅駕駛狀況,大家都會直覺認為一定係女生開車!

【延伸閱讀】用手機手殘+討厭行為

 

3)黑洞車體

經常可以於車子夾縫處或座位下搵到好多不可思議嘅用品,甚至乎有食過嘅食物,整架車都充滿著驚喜等待你去發掘!

 

 

4)行動住宿

流動住宿車內就會見到雜物堆積如山嘅奇景,想要搵個空位坐下都非常艱難,遇到哩類型車主,除非你天生筋骨柔軟,否則都係自己開車吧啦!

 

 

5)神經質副駕駛

此類型人對行車安全非常講究,認為擔當副座就必須協助大家平安到達目的地,所以會竭盡一切所能禁止駕駛者睡著。

大家身邊會唔會都有出現其中一種特殊人士呢?其實有怪癖並不是問題,只要有良好安全駕駛態度就可以了。