平胸女生專屬穿搭技巧!

編輯推介

好多小胸女生總會羨慕豐滿女生,對於自己身材或者覺得有點自卑,不過原來穿搭上某些福利就只有小胸女生先可以得到,因為上天係公平,部分衣飾就只適合小胸女生穿著,就同大家一齊睇睇哩類專屬單品啦!

 

1)荷葉邊一字領上衣

一字領上衣由往年夏天已經開始流行,對於平胸女生,可以挑選前面有荷葉邊嘅款式,荷葉邊垂墜感可以令視覺上增大胸部,胸部變得有份量,所以不妨嘗試荷葉邊嘅一字領上衣,甜美之餘又能令身形更有曲線。

【延伸閱讀】如何打造「男友風」?

 

2)襯衫

襯衫係好多女生必備單品,但就只有小胸女生先可以著出那份率性,豐滿女生穿上合身襯衫,上身容易感覺膨脹或鈕扣被撐開,相反小胸女生就非常適合,不但可以拉長頸部線條,而且可以視覺上增大胸部,帶出一種不經意嘅性感。

【延伸閱讀】私心推介!5大日韓時裝網購站

 

3)細肩帶背心

細肩帶背心非常適合想要顯露性感嘅小胸女生,露出鎖骨或腰部,顯露性感曲線,如果擔心太暴露,亦可以內搭T恤打底,增加層次感。

【延伸閱讀】上機前5大舒適又時尚打扮

 

4)吊帶款式服裝

想要穿得比較俏皮可愛,可以挑選吊帶褲或吊帶裙。豐滿嘅女生如果穿上哩類型服裝,胸部形狀會更加放大,身材比例顯得出錯,感覺臃腫。相反小胸女生就可以輕鬆地穿出俏皮可愛感覺,而且瞬間減齡。

【延伸閱讀】統計5款男生最愛的女生造型

 

5)純色系服飾

純色系服飾一般帶有沉實穏重感,非常適合上班一族。然而,豐滿女生如果只單穿一件純色上衣或者唔係穩重而係有增齡感。所以唔好輕視一件無花無巧嘅上衣,原來都要配合適當身形先可以將衣服完美演繹!

【延伸閱讀】時裝週告訴你今季5大時尚元素

有時是好是壞,根本在於觀點與角度,只要懂得欣賞自己丶自信滿滿就自然變得美麗。