小小潤唇膏隱藏5種神奇用法

編輯推介

寒冷冬天,吹起陣陣北風,皮膚難免感到乾燥痕癢,所以大家都會常備潤膚霜。不論男女老少,潤唇膏都係冬天恩物,但唔好以為潤唇膏只有滋潤雙唇嘅功用,其實仲有好多隱藏用法,就等小編為大家娓娓道來啦!

 

1.控制食慾

根據美國一所大學研究結果顯示,薄荷嘅香氣有助抑制食慾及減低飢餓感。所以當我地感到飢餓嘅時候,不妨利用薄荷味潤唇膏嚟控制食慾,相信日積月累之後,仲可以有助減肥添!

 

2.取代胭脂

萬一女士們發現身邊欠缺胭脂,可以試下利用有色潤唇膏取代,相信會令你有意想不到嘅效果。因為潤唇膏比胭脂更顯色,而且更持久,有助提亮妝容丶增添神采。

 

3.做眼影打底霜

如果想整天眼影都不脫妝,可以先喺用眼影之前,塗上一層薄薄嘅透明色潤唇膏,不單止可以為眼蓋作一層保護,而且有定妝效果,令眼影更持久耐看。

【延伸閱讀】生活冷知識-牙膏5個鮮為人知用途

 

4.令頭髮順滑

相信唔少朋友都試過晚上洗頭之後,將頭髮吹至順直,但往往係瞓醒嘅時候,頭髮就變得雜亂無章丶非常毛燥。如果你都有同樣問題,可以將潤唇膏搽喺頭髮乾燥嘅部份,就可以瞬間變得順滑。

【延伸閱讀】5個小魔法將家居垃圾變成寶!

 

5.治療小傷口

冬天特別容易擦損手腳,又容易被紙張割傷,對於呢類型小傷口,潤唇膏就幫到你啦!可以係小傷口上塗適量嘅潤唇膏,有助加快傷口癒合,而且可以止痛。不過較大嘅傷口,就建議及早求醫啦!

【延伸閱讀】專業化妝師也不會告訴你,女生常犯5大化妝錯誤

 

原來只要我哋將潤唇膏使用得宜,就可以將佢發揮到最大功效,呢樣廉價好幫手,大家以後記得要常備一支係身邊啦!