林作談衣著

作‧文

最近接受訪問,記者要求我一改過去風格,唔著西裝。

其實我唔係個官仔骨骨嘅人 – 你睇我個頭就知。我甚至唔係個喜歡整齊嘅人。我啲衫,其實望落幾隨意。你以為我著西裝,其實也就係恤衫、布褲、西裝類嘅jacket。

點解咁樣著?因為 safe-proof。無論咩場合咁著,一定穩陣。會否太formal?你套衫夠亂其實就得。唔係貴嘢就OK。出街,因為我嘅衣著風格,實在省卻不少時間。

有冇發現自己買過啲好似好靚、亮麗繽紛嘅衫,然後其實冇乜點著過?係,呢個就係經驗嘅教訓 – 日常生活習慣後,你根本唔會想特別著啲咩。

有冇留意過陶傑,幾乎一年四季都係著嗰件黑色軟布西裝外套,沉實到一個點。偶像。

最重要的是,著得隨便,係自信嘅表現。你係同所有人講緊: “I don’t care.”

你更加係同人講緊: “Look beneath what I am wearing.”

你又真係要有足夠內涵先夠薑。

僅致今時今日越來越被各種好似「佬訊」嘅 Style 網頁洗腦嘅男士。