12蚊豆腐花放題 教你去隱世豆品廠

全城熱話 博客

今次介紹的12蚊豆腐花放題位於上水,我們起點會由上水火車站踏單車前往豆品廠,全長2.9公里,踏單車需時約10分鐘,如果步行就大約36分鐘 (Google Map 資訊)。

 

  1. 在哪裡租用單車?

上水火車站旁邊有大量共享單車 (Jobee, ofo等等) ,收費一般$3-$5/30分鐘,但座位一段不太舒服,而且要用信用卡付費。至於上水火車站旁有上水單車公園,收費約$60/日,單車座椅比較舒服。

上水單車公園

(上水單車匯合中心)

共享單車
地點 上水火車站旁 上水火車站旁
單車數量 過百架 近百架
有沒有小童單車 沒有
收費 $60/日 $3-5 (30分鐘)
付費方式 現金 用App及信用卡
退還按金 即時 2-5個工作天

(以上資料只供參考)

 

  1. 路線

(Source: Google Map)

距離 2.9 km
難度 1星

 

  1. 單車路線簡介

  • 由上水火車站出發,去到豆品廠,全程幾乎沒有上落斜,絕對適合平時冇做運動的你。
  • 部分路線不是單車徑,但沿路十分少車,不算危險。
  • 由於分差路比較多,所以未去過的朋友要睇定地圖/開定導航
  • 豆腐花好平好抵食好好食好……總之,踩這條路,小編最大的目的:食!( 想知幾平幾抵食,就繼續睇落去啦!)
  1. 鴻淘豆品廠(又名:羅太豆花)

(其實上水有另一間豆品廠的,給但羅太豆花始終是小編首選)

(場內有很多單車泊位,唔驚去到冇位泊車)

(豆腐花及豆漿放題一口價$12,真係任食。而且十分新鮮,味道一流。)

(豆品廠內有其他燒賣魚蛋可以購買,價錢參考:燒賣$10/6粒 //魚蛋$10/8粒)

(場內仲有很多自家製的醬料及豆品賣,現場所見腐乳、腐竹及豆卜十分好賣,不斷有人排隊搶購)

(2月1日起,豆花豆漿放題會加價$1至$13;其實都好平)

今時今日買一碗豆腐花都要$15,$12豆腐花放題真係抵食到冇朋友,而且十分新鮮(豆品廠現場即製),口感及味道完全不可比擬。所以各位朋友仔,有時間不妨前去,保證一試難忘。