美術與設計PORTFOLIO三大中伏位

全城熱話

有好多有修讀視覺藝術的同學仔,黎見我地諮詢升學時,都會問到Portfolio 點準備先可以增加學校的取錄機會。早前我地邀請到英國大學及藝術學校,為同學及家長講解入學申請及準備等等,而家就提下同學有咩要注意啦!

 

1. ❌只展示完成品

以為只展示幾幅畫得好靚的畫或自己很滿意的作品就足夠?

很多同學都誤解了作品集就是展示自己作品最好的一面,正確的準備係:修視覺藝術的同學要隨物帶備一本Sketchbook!  以一幅畫為例,由靈感來源、構想安排、以至資料搜集等等,都可以相片或速記形式記錄下來, 讓面試官知道同學的思緒與作品的構想安排。

【延伸閱讀】【GES 升學信箱】去英國讀設計中五去比較好?

 

2. ❌ 一定要畫畫表示?

非也!由於升上大學可以讀的科目有好多,除左平面設計外,仲包括服裝設計、室內設計、遊戲設計等等。 所以用相片或影片等等展示都可以的!到時放入USB、Email 俾學校或用IPAD直接展示都可以!記緊3D 的作品用相片就可以,除非特別要求,多數都不需要整件寄俾學校啊!

【延伸閱讀】【GES 升學信箱】讀酒店管理係咪可以賺生活費?

 

3. ❌ 罐頭模式–用Template 交Portfolio

相對海外學生的Portfolio,院校代表同我地講收到申請時,好易分到香港學生同海外學生的作品,因為香港學生的Portfolio當中有一個展示模式,令人感覺相似。要令學校收到你的Portfolio 時眼前一亮、驚喜重重,就一定要展示自己的想法,展示構想的過程啦!

 

心理測驗及課程推介: http://ges.glocalgroup.cc/美術與設計portfolio三大中伏位/

【延伸閱讀】19分 讀建築 無難度?