【超簡單】製作你的2018年INSTAGRAM #BEST9照片

全城熱話

Instagram近年發展十分迅速,幾乎取代了Facebook成為青少年的最活躍網上社交平台。

相比Facebook,IG更貼合青少年喜歡多圖少字的習慣,一張大圖配合少少的文字加上個人化的#hashtag,不單讓有共同興趣的人容易看到你的照片,更展現出你獨特的生活態度。

然而,有部份活躍用家一日係IG都會出十幾個POST,有時想做番個總結回顧自己邊D POST受歡迎都唔係咁易。依家有個簡單方法等你可以一個掣就睇到2018年最受你粉絲歡迎的照片!

 

整一張你IG限定的2018 Best 9方法好簡單,只要去2018bestnine 網站,輸入你自己個Instagram ID,再按”GET”,就會出現一張總結2018年IG最多人畀心心頭9位嘅相,同時仲可以睇到一年以來有幾多人LIKE咗你D相添啊!不過要留意返,如果你一年上載好多相嘅話,網站都要用番幾分鐘去Load 張相出嚟。

以下係一啲明星嘅IG示範。

各位女士嘅男神彭于晏

 

IG超人氣女星Selena Gomez

 

足球球星 C.Ronaldo

 

電影明星Dwayne Johnson (The Rock)

 

前一定要注事項

如果你個帳號設置為「私人」,Best9係用唔到的,如果你仍然想整嘅話,可以考慮暫時轉做「公開」,但「公開」後的時間,就任何人都可以看到你的相,如果IG有好多秘密嘅人,就要小心了…

除咗同自己整以外,你都可以幫朋友整畀個SUPRISE佢!2018年就快完結啦,小編預祝各位2019年新年快樂!

 

(圖片來源:2018bestnine)