在韓國單身也是罪?

博客

話咁快就到12月,代表即將要迎接普天同慶嘅聖誕節!充滿浪漫氣氛嘅聖誕對於單身嘅朋友嚟講,可能會令佢哋難掩寂寞,不過如果佢哋身在韓國,或者會更加慘……

大家睇韓劇就知道韓國人非常強調男女朋友之間嘅節日,就連交往紀念日都記到實一實,所以好多韓劇入面都不乏成日聽到「今日係我哋交往第xx日啊!」等對白。更瘋狂嘅係韓國全年總共有13個情人節(仲有唔少非正式/新興節日),即係起碼一個月有一個!而今日想同大家講嘅就係12月14日嘅擁抱情人節(Hug Day허그 데이)。

韓劇<<舉重妖精金福珠>>劇照

擁抱情人節係全年最後一個情人節,喺冬天嘅寒流底下,韓國男女朋友會毫不顧忌咁向全世界「曬命」,佢哋會喺公眾場所緊緊相擁,想抱幾耐就幾耐!以表達感激愛人一整年嘅陪伴、愛護、包容,同時亦承諾要一齊渡過未來更多嘅日子,所以對於由年頭甚至更早就開始交往嘅情侶嚟講意義非常之大!

韓劇<<鬼怪>>劇照
網上圖片

其實韓國人出名鍾意「放閃」,街頭不時都見到情侶著住顏色甚至款式一樣嘅情侶衫、情侶鞋、情侶帽等等,一到情人節所有商店又會出售林林總總嘅朱古力同禮物,所以喺韓國做單身狗可以話係完全避唔開舖天蓋地嘅情人節攻擊。不過向好嘅方面諗,雖然寂寞咗少少,但至少保住自己個銀包嘛!咁就可以喺嚟緊聖誕留返啲錢買份禮物俾自己啦~同埋唔好唔記得12月14日要擁抱下自己啊!