及早理財掌握未來!5大理財基本法

博客

儲蓄丶緊急基金丶退休計劃上,大多數人都會倚賴政府設定嘅退休計劃或者抱有愛理不理嘅心態,人人都希望隨著時間可以讓帳戶金額慢慢增長丶累積。但應該從收入中向帳戶投入多少?又或者想要節省其他開支,該怎麼做?不妨由以下尋找最適合自己嘅理財秘訣,及早為未來作好打算。

 

1)用百分比概念

以百分比概念理財,比如是將每月收入抽出 50%分配到基本生活開支,15% 則分配到退休帳戶中,另外 5% 應該用於緊急儲蓄,如果仲有足夠金錢就可以按自己喜歡嘅生活方式,投入額外投資組合,但必須量力而為。

【延伸閱讀】6個充實自己的方法

 

2)寫下目標

必須清楚自己點解要儲蓄,當中可以有好多不同目標原因,包括短期或長期,所有目標都必須寫下,同時可以為自己擬定一份合約並督促自己盡力遵守,更了解生活理財概念。

【延伸閱讀】5個令你生活變得有規劃的方法

 

3)依照目標順序進行

每月開支中可能包括債務丶退休金丶緊急支出丶投資等等,所以應分配好支出嘅優先次序,例如先支付高利息嘅債務,然後可以更良好地進行短期計劃,接著將焦點放喺長期退休計劃以及緊急資金儲蓄上。

【延伸閱讀】5招助你解除社交恐懼

 

4)學習投資

好多人誤以為必須投入大量資金先能夠作投資,此觀念其實並不完全正確,事實上,現時有各式各樣投資專家及不同範疇嘅金融服務,可以幫助你根據自身財務能力了解可負擔嘅投資選擇。

 

5)了解自己

理財先必須足夠了解自己習性,周遭可能有朋友喺某產業上投資賺錢,但切忌盲目跟風,應考慮清楚產業可能產生嘅投資風險,如果大於你個人可承受範圍,就不適合你投資啦!

定下計劃固然重要,但能否有毅力遵循計劃走,先喺真正能否實現目標嘅關鍵!

資料來源:Instagram.com