出席婚禮5大打扮小貼士

博客

有時參加朋友婚禮,希望可以穿着打扮配合場合丶大方得體,但往往刻意打扮有機會變得過於成熟或者誇張,錯誤成為全場矚目焦點!所以參加飲宴之前,慎選意飾係非常重要,以下有五個由專業形象顧問提供嘅搭配小貼士,應該可以幫到大家。

 

1)黑色連身裙配華麗小配件

最受成熟女士歡迎嘅黑色裙裝,適用於各種場合,當出席祝福場合時,要注意唔好連鞋子或手袋都黑色的,全身黑色穿搭,令人有留下參加喪禮般印象。可以加點珍珠或珠寶等高貴亮麗嘅配件或手袋,好好慎選穿搭配飾。

【延伸閱讀】統計5款男生最愛的女生造型

 

2)性感洋裝

外國派對及婚禮經常有人穿著露肩或露背洋裝,但要著露肌洋裝需要睇時間、地點及場合的!而且要注意露出程度較多嘅洋裝感覺上會否太過華麗太搶鏡。膝上洋裝搭上清爽頭髮造型,就係最受歡迎嘅女性婚禮穿搭啦!

【延伸閱讀】齊學網購服飾5大免中伏秘技!

 

3)露肩/迷你裙

基本上參加婚禮不應穿著露出太多肉嘅衣服比較好,不過如果是喺非正式場合嘅婚禮及派對就可以,所以事先確認一下場合性質啦!參加宴會時最好帶一件能夠遮住肩膀嘅小背心、披肩或外套等等♪。另外,應該放棄選擇迷你裙或強調身體曲線設計嘅裙款,否則於婚禮般場合上顯得有點低品味。

【延伸閱讀】嚴選5款大熱「Camera Bag」

 

4)黑襪褲

老土嘅襪褲不要著啦!取而代之最理想係透明或米色絲襪。如果黑襪褲屬於透明款式或類似設計的話就無問題。但全黑褲襪褲就不太適合婚禮,需要特別注意!

 

 

5)全白色洋裝

要留心選擇洋裝顏色,選擇同新娘嘅裙裝相撞嘅白色其實不恰當!另外,淺奶油色丶米色衣服係照片中會好接近白色,所以盡量唔好選擇。而應該揀選顏色較深且亮麗嘅洋裝,可以襯托新郎新娘,係比較安全的選擇。

任何時候穿衣配搭都應該配合場合丶人物丶時間丶地點,得到以上打扮五個小貼士,大家日後應該唔會再唔墮陷阱啦!